-->

cover

czwartek, 26 grudnia 2013

Najlepsze życzenia

Mam nadzieję, że spędzacie Boże Narodzenie z tymi, których kochacie, że jest to dla Was piękny i dobry czas... No i naturalnie pyszny też :) Sernik z brzoskwiniami mojej Mamy jest rewelacyjny, a moje ciasto dla cierpliwych, pieczone trzy tygodnie przed świętami również baaaardzo mile nas zaskoczyło... O tak, święta to cudowna okazja do łasuchowania z najbliższymi... Za chwil parę Dziadek oceni moje śledzie z daktylami ;) Świąteczne światełka ślicznie migoczą, a ja rozkoszuję się pasztetem Mamy, makowcem i nowymi książkami :)  Okazałam się grzeczną dziewczynką i aniołek hojnie mnie obdarował pod choinką... Raj na ziemi :)




Do Nowego Roku jeszcze kilka dni, ale ponieważ powrócimy tutaj z Hipopotamem dopiero w styczniu, chciałabym już teraz Wam życzyć dobrego, pomyślnego roku słowami księdza Twardowskiego:

Oby się wszystkie trudne sprawy
porozkręcały jak supełki,
własne ambicje i urazy
zaczęły śmieszyć jak kukiełki.

Oby w nas paskudne jędze
pozamieniały się w owieczki,
a w oczach mądre łzy stanęły,
jak na choince barwnej świeczki.

Niech anioł podrze każdy dramat
aż do rozdziału ostatniego,
i niech nastraszy każdy smutek
tak jak goryla niemądrego.



Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla nas wszystkich czasem spełnionych marzeń, zrealizowanych planów i odnalezienia tego wszystkiego, za czym tęsknimy. I naturalnie, niech to będzie pyszny rok :)


Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...